top of page
Search

Европска унија је нова ватиканска империја.

Updated: Mar 22, 2019


Транскрипт говора академика Јована И. Деретића.


Европска Унија је обновљено Свето Римско Германско царство.

То је ватиканска империја где православцима нема места.

Шта се десило Грцма? Шта су добили Румуни и Бугари? А Срби? Добиће још горе од њих.

Та политика која је вођена према нама у деветн'естом, двадесетом веку била је политика културног разарања,

историјске обмане и политичког уништавања. Вршени су геноциди, освајачки ратови.

Све што је српско било је подвргнуто насиљу и разарању.

Српска Православна Црква трпела је ударце на све могуће начине.

Па кад нису могли да је униште на други начин.

Убацили су изнутра цркве своје мољце да је изнутра изуједају, да би разбили православље које је круна српског светосавља.

И онда су створили тамо неке струје папске цркве.

И сада смо ми у таквом проблему државном, црквеном, духовном, културном, просветном, економском.

Све наше економске капацитете су плански уништили, да би од нас направили беду и руљу.

Ово што нам раде данас радили су увек.

Никад није било друкчије од шесн'естог века до сада. Била је иста политика, иста тактика према нама.

Они су нас прогласили једном неписменом руљом.

А ми смо дали писменост Европи и свету. Још у трећем миленијуму („век” — грешка) у Винчи је усавршена азбука.

Из винчанске азбуке ми имамо данас у нашем писму, у нашој азбуци, 27 слова.

То је континуитет. То је доказ старости наше културе.

А они су хтели све то да сатру. И сада видите јуришају на наше писмо које се зове „ћирилица” данас.

Од шесн'естог века то је име добијено.

Они јуришају да је униште као један од драгуља наше националне културе.

Јер разорити националну културу једног народа, то значи извршити културни геноцид над тим народом.

Они су нам рекли овако: Не можете у Европу са ћирилицом.

Не можете у Европу са светим Савом. Не можете у Европу са Хиландаром.

Па су нам запалили Хиландар да изгори. Бог га је спасио па није изгорео.

А за светог Саву покушавајуда га елиминишу. Да не буде више онај духовни стуб Срба.

А нема хришћанства за Србе изван светосавља. Свети Сава је дух и стуб хришћанства за Србе.

Они су и то покушали да нам оспоре. А наше писмо?

Покушавају... Ево видите у Хрватској хоће меморандум да се забрани наше писмо.

А шта је та њихова латиница? Па она је настала од наше србице („ћирилице”) у Риму.

У Риму су преправили нашу србицу („ћирилицу”), стару србицу, и направили латиницу.

Од нашег писма добили су Грци писменост. Један од наших учених људи (Лино — енг. „Linus of Thrace”) који је направио, подесио, српску азбуку за грчки језик.

Променио је пет слова. Јер Грци немају Ж, Ђ, Ц, Ч и Ш у своме језику.

Па је Лино (енг. „Linus of Thrace”), Србин, подесио српско писмо за Грке и омогућио грцима да и они имају азбуку.

У нашој држави Југославији дата је аутономна покрајина Косово и Метохија, за Шиптаре! Како то?

Где је аутономна покрајина за Србе у Скадру? Где је аутономна покрајина за Србе у Далмацији?

Где је аутономна покрајина за Србе у Крајини? Нема ништа од тога!

Може се све дати српско, али Србима се не да ништа!

Ми нисмо навикли да бранимо своје.

Навикли су нас да се ми одричемо свога. И у погледу историје. Ту је темељ свега!

Када су они успели да нас убеде, да смо ми нико и ништа, да ова земља није наша, да ова култура није наша, да ми нисмо ништа допринели и ништа створли, да смо само купили неке пабирке по туђем буњишту.

Онда смо ми били готови.

Наши државници, шта су урадили? Александар I, прави од једног старог народа, пет хиљада година историје и имена, културе, он прави нову нацију Југословена, нема више Срба.

Готово је било пријатељу са нама. А онда у време распада Југославије наш диктатор Слободан Милошевић, шта је урадио? Крени, стани! Све српске земље је оставио српским непријатељима. Ништа.

Из Македоније је повукао војску.

Ја сам дошао '95 године у Македонију, био месец дана у Скопљу.

У Македонији људи су плакали, предамном су плакали.

Због повлачења Југословенске народне армије и због напуштања Македоније.

То је срамота, то је издаја, то је велеиздаја. То је злочин над српским народом. Ми такве политичаре смо славили.

Ми смо се у њих заклињали. Као и данас што имамо на власти оне који потписују Косово Шиптарима.

Који предају Србе и Косово Шиптарима. Ми њих славимо, обожавамо.

У стању смо чак и да им дижемо споменике.

Уместо да изведемо на суд и судимо као издајнике.

Нема пријатељу за нас спаса док ми не будемо схватили да смо ми један народ који има право на живот, као и сваки други народ.

Који има право на своју територију, на своју културу, на своју веру, на своју историју.

И да кажњава своје издајнике.

1,021 views0 comments
bottom of page